Regulamin sprzedaży z dostawą.

Spis treści
I. Procedura zamówienia.
II. Realizacja zamówienia.
III. Terminy doręczeń.
IV. Miejsca dostaw.
V. Płatność.
VI. Reklamacje.
VII. Polityka Ochrony Prywatności.
VIII. Polityka zastępowania produktu.

I. Procedura zamówienia
Klient zamawia kwiaty poprzez sklep internetowy
W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem strony internetowej należy wejść na stronę
internetową www.kwiatylokalnie.pl, dokonać wyboru interesujących produktów, podejmując kolejne
czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na
stronie.
W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „Złóż zamówienie” – Klient ma
możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru Towaru. W tym celu należy
kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.
Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje na e-maila informacje dotyczące zamówienia.
Po uiszczeniu wpłaty na podane konto bankowe następuje realizacja zamówienia prosimy wpłacać na
konto:
Konto bankowe: 16 1240 5266 1111 0000 5703 2508
Podmiot realizujący:
Kwiaciarnia Anna Kozłowska, Plac 3 Maja 29, 18-230 Ciechanowiec.
Tytułem: numer zamówienia: ID… (numer pojawiający się przy zakończeniu zamówienia, ten sam
który Państwo otrzymaliście na e-maila).
II. Realizacja zamówienia
Zamówienie realizujemy po zaksięgowaniu wpłaty.
Kwiaciarnia Anna Kozłowska zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w doręczanym bukiecie,
zgodnie z zasadami opisanymi w Polityce zastępowania produktu.
Jeżeli kurier nie zastanie odbiorcy pod podanym adresem, dołożymy wszelkich starań, aby kwiaty
dotarły do adresata. Zastrzegamy sobie możliwość pozostawienia kwiatów u sąsiada. Jeżeli nie jest to
możliwe, a z adresatem przesyłki w żaden sposób nie można się skontaktować poinformujemy
nadawcę o zaistniałej sytuacji i uznamy zamówienia za dostarczone.
Jeśli zamówienie ma być dostarczone do szpitala, biura, hotelu lub innej placówki publicznej, kwiaty
mogą być pozostawione w recepcji lub sekretariacie, jeśli nie jest możliwe doręczenie kwiatów
osobiście odbiorcy.
Przy zamówieniu złożonym telefonicznie i wyborze płatności przelewem pieniądze należy przelać na
konto Kwiaciarni Anna Kozłowska, podając w tytule płatności identyfikator zamówienia podany przez
naszego pracownika.
III. Terminy doręczania kwiatów
Pracujemy od poniedziałku do soboty od 7.30 do 17.00, a w niedziele od 9.00 do 13.00
Kwiaty są doręczane od 8.00 do 18.00, aby dotarły jeszcze tego samego dnia należy złożyć zlecenie do
13.00.
Zamówienia na weekend przyjmujemy w soboty do 11.00.
Kwiaty doręczamy w przedziałach czasowych około 3 – 4 godzinnych, jedynie w przypadku ślubów i
pogrzebów gwarantujemy określone godziny doręczenia.
W dniach 21 stycznia (Dzień Babci), 14 lutego (Walentynki), 8 marca (Dzień Kobiet) oraz 26 maja
(Dzień Matki) każdego roku nie gwarantujemy dostawy kwiatów na konkretną godzinę. Realizacja
dostawy przesyłek kwiatowych odbywa się w godzinach od 8:00 do 21:00 bez możliwości wyboru
mniejszego przedziału godzinowego.
IV. Miejsca dostaw
Na terenie miasta Ciechanowiec oraz w promieniu 15 km od jego granic oferujemy transport gratis.
Nasz kurier dowiezie każde zamówienie we wskazane miejsce w godzinach pracy kwiaciarni.
Minimalne zamówienie musi wynieść co najmniej 50 zł.
V. Płatność
Płatność za zamówienie realizujemy poprzez wpłatę na konto bankowe nr: PL 16 1240 5266 1111
0000 5703 2508.
Płatności elektroniczne realizowane są za pomocą platformy Przelewy24.pl. Płatność można również
uregulować osobiście w kwiaciarni lub przy odbiorze.
W przypadku dokonywania płatności przez Przelewy24.pl, kwota do zapłaty zostanie przeliczona na
PLN wg aktualnego kursu ogłoszonego przez NBP.

VI. Reklamacje
1. Reklamacja może być złożona telefonicznie, mailem albo osobiście w siedzibie Kwiaciarni:
– Plac 3 Maja 29, 18-230 Ciechanowiec,
tel.: 862-771-354.
Reklamacje dotyczące zgodności kwiatów z zamówieniem należy zgłaszać w ciągu 3 dni od daty
doręczenia.
Reklamację może składać wyłącznie osoba zamawiająca produkt. Warunkiem koniecznym, aby
Kwiaciarnia rozpatrzyła reklamację, jest dostarczenie jej przez klienta reklamowanego produktu lub
produktów lub przesłanie zdjęcia wraz z opisem reklamacji.
Reklamacja dotycząca kwiatów rozpatrywana jest w ciągu 1 dnia roboczego od daty jej złożenia.
Roszczenia klienta z tytułu reklamacji nie mogą przekraczać wartości zamawianego produktu.
Po zgłoszeniu reklamacji Właściciel Kwiaciarni wyjaśni ją i zaproponuje możliwe rozwiązanie.

Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.).,
Kupujący będący konsumentem może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w
terminie 14 dni od daty otrzymania towaru przez Kupującego.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m. in. w
odniesieniu do umów:
– w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według
specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
– w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin
przydatności do użycia – np. zakup kwiatów ciętych i roślin doniczkowych;

VII. Polityka Ochrony Prywatności

Właściciel strony internetowej Kwiaciarni Anna Kozłowska zapewnia ochronę wszystkich danych
osobowych, jakie zostały pozyskane w wyniku prowadzonej działalności zgodnie z obowiązującym
prawem (Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz jej późniejsze zmiany).

VII. Polityka zastępowania produktu
Kwiaty nie są zwykłym, seryjnym produktem. Nie wyglądają zawsze tak samo, na ich dostępność na
rynku wpływ ma pora roku i inne szczególne okoliczności. Zawsze kiedy jest możliwe, staramy się
dostarczyć kompozycje kwiatowe jak najbardziej zbliżone do tych pokazanych na zdjęciach. Jednak
może się zdarzyć, że któryś z elementów kompozycji nie jest akurat dostępny. W celu dotrzymania
terminu dostawy może okazać się niezbędne zastąpienie jednego rodzaju kwiatu innym, takiej samej
wartości lub niewielka modyfikacja części składowych przybrania. Dostarczony bukiet może się
nieznacznie różnić od wizerunku na zdjęciu, będzie on jednak jak najbardziej podobny pod względem
wielkości, stylu i kolorów.